همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت انتخاب رشته آزمون دکتری Ph.D (نیمه‌متمرکز) ۹۶ برای داوطلبان مجاز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تمدید شد.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی با بيان اين خبر افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) 96 و پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز (دانشگاه آزاد اسلامی) که تا کنون انتخاب رشته نکرده‌اند این فرصت تا ساعت 24 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 96 تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: از میان شرکت‌کنندگان در آزمون دکتری تعداد 199 هزار و 303 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که تا کنون تعداد 98 هزار و 788 نفر معادل 49.57 درصد داوطلبان مجاز نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند که توصیه می‌شود سایر داوطلبان سریع‌تر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تا زمان اعلام شده می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته و اصلاحات آن نسبت به انتخاب 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌های تحصیلی (در صورت موجود بودن) به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

کد خبر 368980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha